Skip to main content

Servicefirmaet: Arbejdsorganisering

baltech hjælper Servicefirmaet med at optimere arbejdsorganisering og planlægning

Service behov

Digitalt overblik

Resultatet blev et hurtigt og nemt digitalt overblik over servicemedarbejderne, deres arbejdsopgaver og dertil hørende timeregistrering. Løsningen blev udviklet i Microsoft Dynamics 365 med fokus på Field Service til de administrative medarbejdere samt en skræddersyet Canvas app til servicemedarbejderne, hvor der blev lagt vægt på fordelagtigt brugeroplevelse for hurtig navigation af arbejdsordrer. Hertil var der også implementering af PowerBI til data-håndtering for ledelsen i forhold til timeregistrering og løn.

Field Service’s mission er at give medarbejderne de bedste vilkår for success i arbejdsdagen ved at gøre det lettere at administrere, planlægge og fuldføre serviceopgaver – både for servicemedarbejderen ude i felten og for de administrative medarbejdere – og derved optimere ressourcesforbrug og kommunikation. Her kan nævnes funktioner som bl.a. digitalisering af arbejdsordrer, faktureringsfunktioner, tidssporing, en brugervenlig mobil applikation for servicemedarbejderne samt analyseværktøjer.

baltech samarbejde

Interesseret i at samarbejde med baltech?
Vil du høre mere så kontakt os på: