dao implementer CRM løsning til administration af pakkeshop med baltech
Optimere
servicebesøg
dao havde brug for at digitalisere deres løsning til administration af pakkeshops. baltech arbejdede sammen med dao fra idé-generering til den endelige implementering af løsningen.
dao leverer pakker, aviser, og magasiner til mere end 300.000 privatadresser og 1.600 udleveringssteder på daglig basis – Alle ugens 7 dage, hele året rundt . Sådan har det været siden 2007, hvor dao blev stiftet efter en fusion imellem Jyllands-Posten Distribution A/S og Dansk Avis Distribution.
dao har over 1600 pakkeshops i Danmark. Det er derfor vigtigt at have et overblik over disse samarbejdspartnere så daos pakkeshop konsulenter nemt kan fremsøge den relevante information omkring dem.
Det er vigtigt for dao at opretholde høj kvalitet i deres pakkeshops og derfor har konsulenterne løbende servicebesøg hos pakkeshops for at gennemgå pakkerne på hylderne og optimere i samarbejde med pakkeshoppen. Ydermere har der været behov for at kunne registrere data om disse besøg samt efterfølgende at kunne søge i denne data.
Forbedring af arbejdsprocessen
- Konsulenterne kan nemt planlægge deres ruter ifm. service besøg mm. af pakkeshops
- Der kan nu søges i pakkeshops så konsulenterne hurtigt kan finde information når der er brug for det
- Løsningen giver dao mulighed for at følge op på service besøg af pakkeshops fx. ved at sammenligne med tidligere besøg
- Løsningen fungerer både på bærbar, tablet og smartphone, som giver fleksibilitet for konsulenterne, som nu kan taste data på farten
- Interaktive dashboards til planlægning, rapportering og dagens opgaver

baltech samarbejde
Det er vigtigt for baltech at der bliver implementeret en løsning der dækker alle kundens behov. Derfor havde baltech gjort sig umage for at komme så tæt som muligt på de situationer hvor løsningen skulle bruges, fx ved at følge en pakkeshop konsulent på deres arbejdsdag og dermed opdage hvilke udfordringer de møder. dao satte også pris på at løsningen blev udviklet i fællesskab, hvor ideer og muligheder blev diskuteret sammen og at der via dialog gennem hele projektet blev skabt netop dén løsning som dao ønskede sig.
Senest indlæg
Interesseret i at høre mere om vores kundecases?
+45 40 10 00 22
info@baltech.dk