
Løsning til
Salgsstyring
Med Dynamics 365 for Sales kan du aktivere dine eksisterende kunderelationer og skabe nye gennem strømlinede salgs-flows, som let kan tilpasses din branche/virksomhed. Dine sælgere hjælpes til at tage datadrevne beslutninger, f.eks. om hvilke salgsmuligheder de skal prioritere. Ledelsen får et realtids-overblik over pipeline, KPI´er m.v. Kunderne får en bedre oplevelse, fordi de møder sælgere, som har indsigt i deres behov.
Løsning til
Kørende teknikere
Dynamics 365 Field Service giver dine medarbejdere præcist det overblik, som de behøver for at kunne levere en konsistent, god service på kundens adresse og samtidigt minimere ressourcespild. Løsningen kommer med et robust rammeværk til at holde styr på services, ressourcer, indkøbsordrer, aftaler osv. samt funktioner til at automatisere planlægningsarbejdet.
Løsning til
Kundeservice
En sammenhængende kundeoplevelse forudsætter en sammenhængende organisation der evner at koordinere kundekontakten på tværs af de enkelte afdelinger og kanaler. Med Dynamics 365 til kundeservice får I overblik over kundens henvendelser og interaktioner med virksomheden. Ved brug af guidede sagsbehandlings-flows, procesautomatisering og en brugervenlig vidensbase, kan I sikre, at alle kunder får den rigtige hjælp første gang de henvender sig.
Udvidelser
Udvidelse til
CVR-registret
På efterspørgsel fra vores kunder, har vi udviklet et enkelt “addon” som sparer jer tid på oprettelse af firmaer i Dynamics 365. Vores CVR-addon henter automatisk oplysninger fra CVR-registret over i jeres Dynamics 365-løsning – brugeren skal blot angive et CVR-nr. på det firma som ønskes oprettet.